tjadeinjicin.reismee.nl

dag 6

vandaag was vreog opstaan (6 uur) maar het was wel en mooi dag, onze eerste stage dag. na eerst te hebbn gewassen en wat te hebben gegeten zijn we op weg gegaan naar het bedrijf. na een inschatings fout van de afstand kwamen we iets te laat maar dat bleek gen probleem te zijn. onze eerst klus wat we moesten doen zwaren de gietstuken bewerken, als eerst moesten we de een stukje kunstof er af breken en daana moesten we met een mesje de ruige randjes glad maken en da zo 5000 keer of zo. het is net het mooiste werk maar ja je moet laag beginnen.toen het 1 uur was waren we vrij en gingen we in de bedrijfs kantine eten. het eten was weer boven mijn verwachtingen smaakte goed en weer veel. eenmaal wer thuis aangekomen zijn we eerst even gaan laptopen, daarna zijn we na de lidl geweest voor de nodig bootschappen. s'vonds zijn we gaan eten in een plaatselijke retaurantveel voor weinig, omdat de scholen hier een wek dicht zijn en daar dan geen eten kunnen krijgen. eenamaal weer in ons plekkie aan gekomen zijn we nog even gaan msnen en toen weer tegen 10 uur na bed.

WELTRUSTEN