tjadeinjicin.reismee.nl

dag 99 / 104

Donderdag liep we week weer af. Naar dat ik me had gedoucht en dat ik had gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. daar zijn we bezig geweest een program schrijven voor het opvang bakje. Dit hebben we gedaan met mastercam. Hier zijn we de hele dag mee bezig geweest om dat er een paar dingen niet meteen wou lukken. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine en daar had ik soep vooraf en daarna aardappelpuree met braadworst. Toen we in ons appartement waren hadden we even snel gekken of dat we mail hadden. Daarna zijn we naar het internaat gelopen om onze kleren op te halen. Terug weg hadden we nog even een terrasje gepakt omdat het heerlijk weer was. Toen we weer in ons appartement waren hebben we alles even opgeruimd en nog even gekeken of we mail hadden en daarna zijn we naar het internaat gegaan om te eten. Toen we ons eten op hadden zijn we weer terug gegaan naar ons appartement. Ik ben de rest van de avond een beetje met een verslag bezig geweest en ik heb een beetje op msn gezeten.

Vrijdag hebben zijn we naar het eten naar het bedrijf vertrokken. daar hebben we het programma afgeschreven. Toen alles af was bleek dus dat ze geen frees hadden die dat kon doen dus kon het niet door gaan. Nu moeten we woensdag even de tekening aan passen en dan even het programma aanpassen. De rest van de dag hebben we een beetje rond gekeken en martin even geholpen. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine. Daar hadden we soep vooraf en daarna een soort brood met saus en vlees. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even gekeken naar mail en daarna zijn we nog even bootschappen gaan doen bij de lidl. Naar dat we de bootschappen binnen hadden moesten we nog tot half 5 wachten voor hendry zijn ouders er waren. Toen ze er waren hebben we eerst even in ons appartement gezeten even bij praten en zo. Toen ze alles bij het hotel rond hadden zijn ze zich eerst gaan douchen. Toen ze klaar waren hebben we ze een rondleiding gegeven door Jicin. Tegen half 8 zijn we gaan eten in het steakhouse en het smaakte weer goed. Naar het eten zijn hendry en zijn ouders en ik nog even naar een bergje gelopen om een beter uit zicht te krijgen over Jicin. Toen we dit hadden gedaan zijn ze gaan slapen in het hotel en zijn wij ook maar gaan slapen omdat we er de volgende dag weer vroeg uit moesten.

Zaterdag was iedereen hier om half 8 om te eten. naar het eten zijn we naar de bushalte vertrokken om met de bus naar Praag te gaan. Toen me met de bus bij de rand van Praag waren moesten we met de metro nog naar het centrum rijden. We hebben ze een heel groot deel van de stad kunnen laten zien maar lang niet alles omdat het zo groot en mooi is. ze waren van heel veel dingen onder de indruk. Hendry mijn zus heeft ook heel veel foto's gemaakt en die staan ook op me site. Toen ze tegen 4 uur alles hadden gezien en moe waren zijn we terug gelopen naar de metro om weer terug te gaan naar de bus. Toen we weer met de bus in Jicin waren hebben we ons eerst even opgefrist en daarna zijn we naar een restaurant gegaan om te eten. na het eten zijn hendry en zijn zus met haar man en ik naar een kroeg geweest om nog een biertje te drinken.

Zondag zijn we naar prachov geweest. we zijn met de auto heen gereden omdat het maar een heel klein stukje rijden is van Jicin. We hebben een hele mooie route gelopen met heel veel uitkijkpunten en er waren heel veel dingen te zien. Naar dat ze de route hadden gelopen waren ze ook kapot maar ze vonden het heel mooi. Die avond hebben we gegeten bij de Mexicaan en daar had ik 1000gram spareribs en het smaakte heerlijk foto staat er wel bij (het in eten in Tsjechië) daarna hebben we nog even in ons appartement gezeten koffie drinken.

Maandag hebben we ze een rondleiding gegeven door LPM wat ze heel mooi vonden. Tegen 12 uur waren we klaar met de rondleiding en gingen we wat eten in ons appartement. Daarna is hendry met zijn ouders nog een stuk gaan lopen en ben ik nog even wat gaan opzoeken op het internet. Daarna ben ik met de zwager van hendry met de auto naar de lidl geweest om inkopen te doen omdat we dan niet zo hoeven te slepen met al het drinken. Toen we er weer waren met de bootschappen was hendry er ook net weer met zijn ouders. Naar dat iedereen zich had opgefrist zijn we naar ons vast restaurant gegaan om te eten en bier te drinken. Toen we alles op hadden zijn we nog even naar een kroeg gegaan om een biertje te drinken. Toen iedereen genoeg had gehad is iedereen maar gaan slapen omdat ze de volgende dag op tijd wouden vertrekken.

Disdag om half 8 stonden ze bij ons voor de deur om nog even wat spullen mee te nemen en afscheid te nemen. Tegen 8 uur zijn ze dan ook vertrokken en hebben we ze nog even uitgezwaaid. Hendry is toen nog even weer gaan slapen en ik ben verder gegaan met me verslag. De rest van de dag hebben we niet veel gedaan omdat het we de afgelopen dagen al behoorlijk bezig zijn geweest. tegen half 6 zijn we gaan eten in het internaat. Daar hadden we aardappelpuree met gehakt. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaal verder af getypt. De rest van de avond weet ik nog niet wat ik ga doen niet meer zo heel veel.

Welterusten al vast.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!