tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 117/123

Vorige week was het net als alle andere weken. Elke dag stage lopen en voor de rest een beetje door Jicin lopen kleding wegbrengen en ophalen en boodschappen doen en zo. ‘s Avond eten in het internaat.

Het weekend was mooi. Zaterdag hebben we eerst niet zo heel veel gedaan. Ik ben nog met me verslagen bezig geweest en we hebben nog boodschappen gedaan. Tegen de avond zijn we pizza gaan eten in een Italiaan. Daarna zijn we nog naar een kroeg geweest om bier te drinken. Naar dat ik 2 biertjes had gehad zijn we naar een andere kroeg gegaan. Hier kwamen we aan de praat met iemand die egels kon. Niet veel later kwamen we er achter dat één van zijn vriendinnen Nederlands studeerde. Ik heb ongeveer nog één uur met haar gepraat en ze kon het redelijk goed. Daarna zijn we nog een disco in geweest en het was er best gezellig. Deze disco zat in een kelder onder de grond, het was niet echt groot, ze hadden een kleine dansvloer en voor de rest 1 bar. Ze hadden een mooie zithoek, een mooie bank met een tafel en zo. Hier hebben we dan ook bijna de hele avond gezeten. Voor ons waren ook nog 2 meiden elkaar flink aan het bestuderen en ze gingen er nog al heftig in op. Niet veel later kwam er een heel erg dronken en lelijk meisje de disco inlopen. Maar doordat ze me nog al raar en dronken aan keek zei ik van nastrovi (proost). Ze liep eerst gewoon door, maar 2 minuten later kwam ze er weer aan en sleepte mij de dans vloer op. Maar toen dat ik er was ben ik maar weer terug gelopen wand ik was net in een druk gesprek en ik kon niet zeggen dat ze bepaald aantrekkelijk was. Het is ook vrij laat geworden, we waren om 5 uur 's morgens weer buiten en het werd al weer licht.

Die zondag hebben we ook niet zo veel gedaan omdat we nog wel een beetje brak waren. Ik ben nog hel even bezig geweest met mijn verslagen en voor de rest heb ik niet echt veel gedaan. Die avond heb ik nog even eten gekookt. Naar dat we de afwas hadden gedaan heb ik nog even een film gekeken en voor de rest heb ik niks meer gedaan.

Nu nog 2 week dan is alles al weer klaar en gaan we naar huis. Me ouders komen ons ophalen. Ze komen op zaterdag 20 juni en we vertrekken op dinsdag 23 juni.

Reacties

Reacties

Fini

Karin komt ook mee

Annet

Hoi hoi,

Nog 1 dagje en dan zijn jullie weer thuis!!!
ALvast een goede reis en tot morgen!!

Liefs Annet

Harm en Anneke Meijer

Een goede reis terug naar huis. De koffie staat klaar aan
de Kampweg. Tot morgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!