tjadeinjicin.reismee.nl

dag 105/106

Woensdag om 6 uur liet me wekker me weer schrikken. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. hier hebben we weer programma's geschreven voor van alles en nog wat. Tegen 1 uur eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna hadden we een soort brood met een sausje en daarna een soort karbonade. Toen we weer in ons appartement waren hebben we alles nog even opgeruimd en voor de rest niet veel, even bij komen van het weekend. Tegen half 6 zijn we gaan eten in het internaat en het was weer lekker. Tegen 7 uur kwamen Tana en Elena nog even langs om een beetje bij te praten en zo. De rest van de avond hebben we niet meer zo veel gedaan een beetje msnen zo.

Donderdag was het weer 6 uur. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. we zijn vandaag nog even bezig geweest met het opvangbakje om daar een programma van te schrijven. toen we bijna alles af hadden kwamen we er achter dat eer een ding niet kon maar naar dat ik dat thuis had aangepast moet het zijn opgelost, maar dat zien we morgen wel. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine daar hadden we soep vooraf en daarna aardappels met een schnitzel. Toen we weer in ons appartement waren hebben we even gekeken of we mail hadden. Daarna zijn we vertrokken naar het internaat om onze kleren op te halen. We hebben ook nog een paar schoenen gekocht omdat we aankomt weekend gaan kanoën. Daarom moeten we gewoon en paar goedkope schoenen hebben om dat we vaak het water in moeten. Dit zal ook de reden dat ik maandag pas weer een verhaaltje zal gaan schrijven, en jullie alles over onze trip zal gaan vertellen. Toen we er weer waren hebben we nog even achter de laptop gezeten en tegen half 6 zijn we gaan eten in het internaat. En het was weer lekker. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt. De rest van de avond weet ik nog niet wat ik ga doen.

Groeten Tjade

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!