tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 110 tot 116

Maandag was het weer vroeg dag. Op het werk hadden we de laptops bij ons om en beetje aan onze verslagen te doen en andere dingen uit typen. Naar dat we om 1 uur hadden gegeten in de kantine zijn we naar ons appartement gegaan. Het deze dag ook weer heerlijk weer, een graatje of 30. de rest van de dag hebben we niet zo heel veel gedaan omdat het weekend kanoën wel pittig was.

Dinsdag was het ook weer vroeg. Op het werk hebben we onze opvangbak gefreesd. Dit ging best wel goed we kwamen bijna een fouten tegen en konden alles doen in 2 keer opspannen. De opvangbak past ook perfect dus was er wel blij mee. Tegen 1 uur zijn we gaan eten en daarna zijn we naar onze appartement gegaan. Smiddag hebben we onze kleren op gehaald en hebben we nog even onze appartement betaalt. Dit was onze laatste keer dat we moesten betalen. In ons appartement zijn we nog een beetje aan het opruimen geweest. naar het eten in het internaat zijn we nog even bij Elena langs geweest om de spullen terug te brengen die we hadden geleend voor het weekend kanoën. Niet veel later zijn we ook weer richting ons appartement gegaan en daar hebben we nog een Beetje achter msn gezeten.

Woensdag was het weer slecht weer veel regen en wind. Naar het bedrijf lopen was ook niet echt veel aan. Op het bedrijf hebben we martin eerst geholpen met een paar dingen frezen. Later moesten we ook nog een klein programmatje schrijven. tegen 11 uur heb ik martin nog even geholpen met frezen. We kregen ook nog te horen dat we nog een opvangbak moesten maken, omdat die eerst niet helemaal goed was. Naar het eten in de kantine zijn we naar ons appartement vertrokken. daar ben ik even bezig geweest met me verslag. Voor de rest hebben we niet zo heel veel gedaan. Het eten in het internaat smaakte weer goed. De rest van de avond hebben we even gegamed.

Donderdag was het weer al weer iets beter. Op het bedrijf zijn we begonnen van het ontwerpen van de niet opvangbak. Dit was een lastig model omdat er heel hel hoeken waren, en je moest rekening houden met het frezen dat het wel kan worden gemaakt. Maar al met al is het toch weer gelukt en kunnen we morgen weer beginnen met een programma schrijven voor de opvangbak. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine. Toen we weer thuis waren hebben we even gekeken of we mail hadden en zijn daarna direct vertrokken naar het internaat om onze kleren heen te brengen. Toen we weer in ons appartement waren was de schoonmaakster er ook net die één keer per maand een grondige schoonmaakt houd. Tegen de avond zijn we gaan eten in het internaat. Die avond zijn we ook nog naar Tana geweest om even bij te praten en een biertje drinken. Het was er harstike gezellig. Het huis waar hun in wonen was kleiner dan ik dacht omdat hun alleen een boven verdieping hadden, maar voor de rest zag het er goed uit. De rest van de avond hebben we niet zo veel meer gedaan.

Vrijdag was het ook weer vroeg dag. Op het bedrijf ben ik bezig geweest met mijn verslag. Hier ben ik de hele dag mee bezig geweest. tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine. De rest van de dag hebben we niet zo veel gedaan omdat het nog al kloten weer was. 's Avonds hebben we in ons vaste restaurant gegeten. Daar was ook een man die zo dronken was dat hij gewoon tegen iemand aan het praten was die er niet eens was en dat was best mooi om naar te kijken, zeker het moment dat ze ruzie kregen zag er mooi uit. Die avond hebben we nog even een film gekeken en voor de rest niet veel meer.

Zaterdag heb ik eerst lekker uitgeslapen. Die middag hebben we nog even bootschapen gedaan bij de lidl en tegen de avond zijn we gaan eten in het steak house en wat weer overheerlijk was. Daarna zijn we nog even een kroeg in geweest om even een paar bier te drinken. Daarna is hendry naar het appartement gegaan en ben ik nog even naar een andere kroeg geweest waar scott zat. Daar heb ik nog een paar bier mee gedronken en daarna ben ik ook naar het appartement gegaan en ben ik gaan slapen.

Zondag was weer echt een dag van lekker niks doen. Eerst lekker uitslapen en daarna een beetje op internet rond kijken. Vanavond gaan we weer zelf koken rijst met van alles en nog wat er door en vlees. En wat ik de rest van de avond ga doen weet ik nog niet.

Welterusten alvast.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!