tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 7

vandaag was het weer vroeg dag, 6uur. na het wassen en het eten zijn we vertrokken naar het bedrijf waar we nu wel op tijd aan kwamen. we moesten eerst weer een half uur met het mesje kunststof productjes bewerken. tegen half 8 kwam de werkplaats chef bij ons en mochten wat anders gaan doen gelukkig. de volgende opdracht was het bestempelen van producten met een stempel machine. dit was al wel wat mooier werk maar nog niet erg denderend, maar ik hoop dat we morgen weer promotie mogen maken. maar de stempel machine hield in dat je een product in een mal moest leggen en dan op een knop drukken zodat de stempel naar beneden komt en dan het productje er uit halen en op een plaat leggen en dan 4000 keer of zo. Buiten begon het ook te sneeuwen en er kwam een behoorlijke laag te liggen. Die man die ons hiep met stempelen was ook niet echt te genieten kwam niet een keer van het gaat goed of zo uit maar ja. maar om 1 uur waren we al weer vrij en gingen we in de bedrijfskantine eten. dit keer kregen we soep vooraf en spinazie met spekjes en aardappel kroketten. deze waren zo groot dat ik na 3 al vol was. de laatste ging er dus ook nog maar net bij in. toen we weer eenmaal in ons huisje waren hebben we even. Achter de laptop gezeten om dit verhaaltje te typen. Vanavond gaan we weer na dat goedkoop restaurantje om te eten omdat we zelf geen zin hebben om eten te koken. Vanavond weer vroeg na bed omdat we de volgende dag er weer vroeg uit moeten.

weltrusten

Fons

Ja, zo heb je wel erg veel tijd om van dat lekkere Tjechische bier te drinken. Trek je er maar niets van aan, ik ben gewoon jaloers, maar niet op het werk.

groetjes

Janet, Arno, Lisa en Susan

Hoi, Tjade
Hartstikke leuk om je belevenissen te kunnen volgen in Tjechie!! Wij wensen je heel veel plezier toe het komende half jaar.

joop en lies

hallo tjade Leuk die berichten uit tjechie hou je taai groetjes

oom Fred en tante Roeli

Hallo Tjade , We vinden het leuk om je op deze manier te volgen.
Veel succes!