tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 8

het was 6 uur toen de wekker weer ging, na te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf gegaan. Het lopen was lastig wand er lag toen al en cm of 10 sneeuw. Een maal op het bedrijf aangekomen moesten we eerst de productjes inpakken die we gisteren hadden gestempeld. Net voor de pauze hadden we alles ingepakt. Na de pauze moesten wel een plaatje maar een soort plakband op zat op kartonnen platen plakken en die weer in een stelling zetten zodat ze konen worden gespoten. Na een half uurtje waren we daar mee klaar en gingen we naar onze begeleidster van deze dag, een heel mager en hyper vrouwtje die nog wel een paar klappen op de rug kon gebruiken. Zij gaf mij als opdracht om bepaalt producten met een kwastje bij langs te gaan om ze bij te verven, iets wat een normaal mens in Nederland niet zal doen maargoed. Hendry moest onder tussen plakkers van werkstukken of halen waar me ze vast waren geplakt op karton. Toen ik mijn klus klaar had ben ik hendry maar gaan helpen, en dat was echt pokken werk de tijd schoot maar niet op. Toen eindelijk de dames (die te bang zijn dat wij ook maar één seconde langer werken dan nodig is ) zeiden dat we weg mochten zijn we gaan eten. Het eten wat we dit keer hadden was soep vooraf en een soort brood wat dan gestoomd is met een soort jus met stukjes vlees er in. Eenmaal klaar met eten zijn we weer richting ons appartement gegaan en nu lag er nog meer sneeuw ongeveer 15 cm. Toen we er waren hebben we eerst even achter de laptop gezeten, en toen zijn we tegen half 3 richting de lidl gegaan drinken en brood halen. Toen we bij de lidl weg liepen en weer in ons appartement waren zijn we de fototoestel gaan halen en naar buiten gegaan foto's maken. Veel van deze foto's staan op mijn site. Eenmaal weer in ons appartement zijn we de foto's op onze site gaan zetten. Tegen half 7 zijn we weer gaan eten veel voor weinig. Na het eten zijn we direct weer naar ons appartement gegaan en heb ik me gedoucht. Verder van de avond heb ik dit verhaaltje geschreven en nog even op msn gezeten.

Welterusten

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!