tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 9

het was 6 uur ‘s morgens en de wekker ging weer af. Na te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Toen we aan kwamen moesten we eerst moesten we producten met dubbelzijdig tape op doosjes plakken en die weer in een stelling zetten zodat ze konden worden gespoten. Hier zijn we ongeveer een uurtje me bezig geweest. Toen dit klaar was moesten we weer net als gisteren een heleboel plakker van producten af scheuren. Dit deden we niet echt snel eigenlijk best langzaam maar toen kwam er nog een iemand naar ons toen en zei dat we nog te hard werkten. Na de pauze moest hendry nog even door met stikkers scheuren en ik moest onder tussen van en soort masker gaatjes dicht plakken met stickertjes die heel erg klein waren, en met mijn groten handen wou dat niet echt best. Na 15 minuten had hendry zijn werk ook af en kwam hij mij helpen. Onder het werk met die stickers plakken kwamen onze stagen begeleiders ook nog lang voor foto's maken en om te kijken hoe het met ons ging. Na een stuk of 6 foto's te hebben gemaakt gingen ze weer weg en gingen wij weer verder met ons werk. Toen we de maskers af hadden, hadden ze eigenlijke geen werk meer maar we konden nog wel en paar hele kleine klusjes doen zoals stellings op hun plaats zetten en dingen opruimen en zo. Voor de rest was het alleen maar wachten en een beetje rond lopen tot ze weer wat hadden. Toen het één uur was gingen we naar de kantine om te eten dit keer hadden we soep vooraf en stuk vlees met aardappelen met groeten en een soort jus. Toen we eenmaal weer terug liepen naar ons appartement konden we nog even mooi van de sneeuw genieten wand het sneeuwt hier nog steeds licht. Eenmaal in ons appartement zijn we even gaan laptopen, gamen en op msn een zo. Tegen half 7 zijn we weer naar het restaurantje gelopen om te eten veel voor weinig. Eenmaal weer in ons appartement zijn we nog even gaan msnen en toen gaan slapen.