tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 10

vrijdag 6 uur 's morgen ging de wekker weer he bijna wekend. Na te hebben gewassen en te hebben gegeten zij we weer naar het bedrijf gegaan. Toen we er waren moesten we eerst gespoten werkstukjes controleren en als er een pukkeltje op zat moesten we deze verwijderen met en schuurpapiertje. Na 2 uurtjes waren wij hier mee klaar en toen mochten we de laatste stickers verwijderen van de productjes. Dit waren er niet zo veel en was in een half uurtje klaar en hadden we net pauze. Na de pauze die al 15 minuten langer duurde dan geplant ging een van de dames die ons begeleid koffie halen maar naar 3 minuten kwam ze al weer terug gered met de baas op haar hielen en zette ze ons snel aan het werk. Nu moesten we van een stelling houten blokjes af pakken in een bak doen maar dit was zo weer klaar. Na eerst weer te hebben gewacht op werk mochten we schuimfolie snijden. Na 20 minuten was dat klaar en mochten we productjes in pakken in dat schuimfolie wat daar na weer in een dood moet. Dit hebben we tot 1 uur gedaan en we hebben 3 stellingen leeg gekregen. Om 1 uur gingen we weer na de kantine om te eten en dit keer kregen we soep vooraf en aardappelen met groeten gemixt en het smaakt weer goed. Eenmaal weer in ons appartement heb ik office 2003 op de laptop gezet en ben ik begonnen verhaaltjes te typen. Straks gaan we weer nar ons restaurantje toe veel voor weinig om te eten en als we klaar zijn weten we nog niet wat we gaan doen maar ik wens jullie allen een prettige avond toen.