tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 11

He, eindelijk weekend vandaag was ik om 8 uur wakker. Ik werd wakker en drek de laptop aangezet. Onder het computeren hebben ik me een broodje gesmeerd een soort bolletje wat als enige brood hier te eten is met wat past er op. Tegen half 2 zijn we bezig gegaan met ons appartement schoon te maken, ik ging dweilen en hendry met de stofdoek in het rond. Volgens mij hadden ze de vloer nog nooit echt goed schoongemaakt wand er lag zo veel stop dat de dweil na een meter al weer vies was. Toen ik klaar was met dweil heb ik de wc en de badkamer nog even goed schoongemaakt en hendry de keuken. tegen half 3 hadden we de boel klaar en gingen we weer achter de laptop zitten. Tegen half 4 ben ik me gaan wassen en gaan omkleden wand we moest nog even naar de lidl om brood en drinken op te halen. Onderweg kwamen we nog wel een heleboel gladde plekken tegen op de stoep een cm ijs was niks. Een maal klaar met bootschapen doen en weer in ons appartement te zijn hebben we tot 7 uur aan het gamen geweest. Deze avond hebben we in een Mexicaan gegeten en dat was verdomt lekker een spies met stukken vlees er aan met daar tussen in paprika en champignon. Na dat op te hebben plus 3 halve liters waren we vol. Na de rekening te hebben betaald bij één van de vijf dames zijn we weer richting ons appartement gegaan en ben ik daar weer aan de water gegaan. Tegen half 1 lag ik op me bed en ben ik nog even gaan lezen.

Welterusten

Reacties

Reacties

Tante Ina en Ger

Moi,

Als ik het eten zie zou ik haast gelijk gaan verhuizen naar Tsjechie. Zo te horen maken jullie wel lange dagen, maar ondanks dat toch wel leuk.

Groetjes uit Winschoten en veel plezier daar.

Paul en Grietje

Hoi hoi,
We lezen steeds je verhalen met plezier.
Hebben jullie daar geloof ik ook wel.
Het is hier nu carnaval, mis je dat niet een beetje ??
In wat voor bedrijf loop je stage ?
En wat zijn de productjes die je maakt ?

Groeten uit Emmer-Compascuum

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!