tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 13

Het was weer 6 uur 's morgens en na te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we richting het bedrijf gaan lopen. Het lopen ging niet echt makkelijk wand we lag weer en dikke lag sneeuw en het sneeuwde ook nog heftig. Eenmaal op het bedrijf zijn aangekomen moest ik eerst stukjes kunststof af knippen die niet op het product hoort. Dit moest zo vlak mogelijk omdat er later weer een ander product tegen aan kwam met montage. Hendry mocht ondertussen producten meten, kijken of zo goed waren mooi rustig werk om het uur een paar dingen ophalen en die dan meten. Na de pauze moest ik blokjes van elkaar af halen die zaten verbonden met een stuk kunststof. Het stuk dat over bleef moesten we in de prullenbak gooien. De productjes zelf moesten we op een lat schuiven, die blokjes werden dan later weer ergens ingedompeld, in een bak met warm water was het volgens mij. Toen hendry weer een ronde af had ging hij mij helpen het was maar even en we hadden alles klaar. Ik moest daarna met een soort hand pons apparaat stukken kunststof midden uit een product ponsen dit was weer oorsaai werk maar ja het moest gebeuren. Wie graag wil weten wat hendry dit keer heeft gedaan moet je even kijken op zijn webblog deze staat site staat wel op mijn weblog. Toen het één uur was gingen we weer eten in de kantine dit keer hadden we weer soep vooraf daarna een soort brood met stukjes vlees in een soort soep was wel lekker. Toen we weer richting ons appartement liepen sneeuwde het nog steeds en lag er nog meer sneeuw. Eenmaal weer in appartement zijn we even gaan laptopen en lekker naar buiten gaan loeren. Tegen uur ben ik me gaan omkleden wand tussen 5 en 6 kun je in het internaat eten krijgen. Onder weg naar het internaat was het oppassen geblazen wand alles was spek glad en de hellingen naar benden waar vrij stijl. Eenmaal aangekomen op het internaat keek iedereen ons heel dom aan en een leraar die er bij stond toezicht houden was vroeg iets maar ik wet niet wat wand Tsjechiës versta ik nog al slecht. Maar toen we eenmaal duidelijk hadden gemaakt dat we de 2 Nederlandse studenten waren was het goed en konden we eindelijk eten. Daar hadden we zuurkool met vlees en een soort jus maar wat het precies was weet ik niet maar was wel lekker. Toen we alles op hadden en net de deur uit wouden lopen kwam er nog weer een leraar aan en moesten we die ook eerst weer uit leggen dat wel de 2 Nederlandse studenten waren. Toen deze het ook eindelijk begreep na 10 minuten konden we weer richten ons appartement. Eenmaal ik ons appartement ben ik dit verhaal gaan typen en wat ik daarna ga doen weet ik nog niet. Wel weet ik dat ik weer op tijd naar bed naar bed ga wand moet er morgen weer vroeg uit.

Welterusten

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!