tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 15

Vandaag was het weer 6 uur toen de wekker af. Na weer te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we weer richting het bedrijf vertrokken en er lag nog steeds sneeuw. Op het bedrijf moest ik eerst weer bezig met het kunststof uit producten te ponsen. Na een half uur mocht ik weer achter de spuitgietmachine, het zelfde wat ik gisteren ook heb gedaan. Na een uur was het aan hendry om achter de spuitgietmachine te staan en moest ik wat anders doen. Ik moet producten sorteren en telen. De producten zaten in dozen maar allemaal door elkaar heen dus was heel wat zoek werk, maar wel mooi werk hier kon ik eindelijk mijn hersens weer een keer gebruiken. Na twee en een half uur had ik alles klaar. toen ik alles klaar had heb ik nog even 10 minuten achter de spuitgietmachine gestaan, daarna moet ik weer gaan ponsen wat ik vanmorgen ook moest doen. Toen het 1 uur was gingen we weer eten in de kantine dit keer hadden we weer soep vooraf en daarna rijst met saus en een stukje vlees. Toen we dit ophadden gingen we weer richting ons appartement. Daar hebben we eerst even een spelletje gedaan. Na een uur ging hendry zich douchen en ik daarna. Toen ik klaar was met douchen zijn we de stad in gegaan om achter sport schoenen aan te gaan voor in de fitness centrum. Na 1 ronde om het pleintje te hebben gelopen kwamen we uit bij een winkel die wat doet in sport artikelen maar deze winkel had niet wat we zochten het was meer voor outdoor. Eenmaal in de volgende winkel werden we geholpen door een Chinese jongen en hij sprak redelijk egels. Toen we eenmaal duidelijk hadden gemaakt dat ik maat 47/48 moest hebben was hij verbijsterd. Maar hier hadden ze ook al geen goeie schoenen maar hij heeft ons wel een ander winkel proberen aan te wijzen en naar een beetje zoeken vonden we deze winkel. Eenmaal in deze winkel zagen we de juiste schoenen maar nog niet de juiste maat en maak dan maar duidelijk aan iemand die alleen maar Tsjechisch kan maar dat ging makelijker dan gepland. Na een paar schoenen te passen was ik er uit en had ik een paar goeie sport schoenen voor 20 euro. Eenmaal weer terug in ons appartement hebben we nog even msn gezeten en toen moesten we al weer weg naar het internaat om te eten. Een maal daar aangekomen kregen we rijst met een soort rauwkost en het was weer lekker. Om mee naar huis te nemen kregen we een potje met perzikmoes maar dat heb ik weggegooid wand het smaakte naar heel iets ander wat weet ik niet maar ja. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt. En vanavond ga ik weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!