tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 15

Het was 6 uur 's morgens en de wekker liep weer af. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we richting het bedrijf vertrokken. Dit moesten ik eerst weer producten meten kijken of ze goed waren en zo. Blijkbaar waren hier ook weer producten bij die een tolerantie boven op hun tolerantie hadden, wand sommigen waren een half millimeter over hun tolerantie heen maar toch waren ze goed. Na een half uurtje had ik alles klaar en kon ik weer bezig met ponsen het zelfde wat ik gisteren ook gedaan heb. Tegen half 9 moesten we ik en hendry een speciale opdracht doen zeiden ze nou ik vond er niks speciaals aan ik vond het dodelijk saai. We moesten gaatjes controleren met een ijzeren pennetje, kijken of ze ook sterk genoeg waren en de meesten waren sterk genoeg en we moesten er 1200 stuks 4 gaatjes controleren. Toen we om 1 uur eindelijk alles klaar hadden gingen we eten in de kantine dit keer hadden we weer soep vooraf en daarna kippenvleugeltjes met aardappels. Toen we dat ophadden gingen we richting ons appartement. Tegen half 3 was tana bij ons om met ons mee te gaan naar de vrouw die onze kleding gaat wassen dit was zo klaar gelukkig. Daarna zijn we naar het sport centrum gegaan en heeft ze ons uitgelegd wat de kosten zijn en de begeleidster uitgelegd dat we geen Tsjechisch verstaan. Toen wij gingen trainen is tana weer weg gegaan. Na 1 uur en 15 minuten zat het er op zweten niet normaal maar wel lekker. Toen we weer in ons appartement waren moesten we ook al weer naar de internaat om te eten. Dit keer hadden we aardappelpuree met gehakt met een ei er in en het was weer lekker. Eenmaal weer terug in ons appartement ben ik dit verhaal gaan typen en nu ga ik me eerst even wassen. En straks op tijd naar bed morgen er weer vroeg uit.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!