tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 16

Het was weer 6 uur in de morgen en de weker liep weer af. Na te hebben gewassen en wat te hebben gegeten zijn we weer richting het bedrijf vertrokken. Vandaag had ik echt weer dodelijk saai werk eerst weer kunststof uit producten ponsen. Net voor de pauze had ik eindelijk alles af. Na de pauze moest ik met een mesje stukjes kunststof weg snijden van producten en dat heb ik dan de hele dag gedaan. Een van de dames op de afdeling bleek jarig te zijn en ik moest van alle anderen haar een hand geven met 2 kusjes. Toen ik dat had gedaan hadden ze weer voor anderhalf uur lol om niks maar goed. Tegen 1 uur gingen we eten in de kantine en dit keer hadden we soep vooraf en daarna een soort brood met saus en een stukje vlees. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even achter de laptop gezeten en toen moest ik me al weer omkleden omdat we onze kleren weer moesten ophalen. Naar een heel stuk lopen waren we er. Toen we het gebouw naar binnen stapte stond ze ons al op te wachten. Eenmaal bij onze kleding aan gekomen wat netje heng te drogen begon ze van alles in het Tsjechisch te praten samen met iemand anders en dat moesten begrijpen dacht ze denk ik, maar ik snap er nu nog niks van wat ze had te brabbelen maar ja. Toen we onze kleren in een plastic tas hadden moesten we onze eten van deze wek nog betalen. Toen we bij de vrouw waren waar we ons eten moesten betalen kwam gelukkig de Duits lerares er aan en dat scheelde heel veel. Na 15 minuten te hebben gepraat waren we eindelijk uit hoeveel we moesten betalen en hoe. Toen we weer terug liepen naar ons appartement met onze tassen had ik echt het idee of iedereen ons aan zat te staren maar ja is niet anders. Toen we weer in ons appartement waren hebben we de kleren gesorteerd en opgehangen om het nog beter te laten drogen. Het was nog een hele klus om alles een plek te geven wand we hebben niet echt een droog rek maar naar 20 minuten hadden we alles hangen. Toen gingen we eerst even en ronde age of mythology doen. Tegen half 7 gingen we eten in ons bekend restaurantje omdat de internaat vrijdag dicht is omdat iedereen dan naar huis gaat. Dit keer had ik een schnitzel met patat en een cola en hendry een steak met ham champignon en kaas met patat en bier en het was weer heerlijk. Eenmaal weer thuis ben ik dit verhaal gaan typen en wat ik hierna ga doen weet ik nog niet. Morgen in ieder geval uitslapen.

Alvast welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!