tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 19

Het was weer 6 uur en me wekker liep weer af. Na te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken en het was eindelijk dooi. Wat ik vandaag moest doen was vrij simpel en ik moest het de hele dag doen. Het was als volgt en zat en frees in een kolom boormachine onder deze frees lag een mal waar ik producten in kon leggen. Toen ik een product in de mal had moest ik met de frees het puntje wat op het productje zat wegfrezen dat was alles. Zo heb ik er ongeveer 5000 gedaan tot één uur lekker saai dus. Om één uur gingen we eten in de kantine. Dit keer hadden we weer soep vooraf en daarna een soort brood met spinazie en een stukje varkensvlees en het smaakte weer goed. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even gekeken of we mail hadden en toen zijn we vertrokken naar de fitnesscentrum. Na een uur en 20 minuten te hebben gefitnesst waren we kapot. Na ons te hebben omgekleed zijn we weer vertrokken naar ons appartement en heb ik me eert even gedoucht. Toen ik klaar was gingen hendry ook even douchen en heb ik nog even achter de laptop gezeten. Toen hendry ook klaar was zijn we vertrokken naar het internaat om te eten. Dit keer hadden we aardappels en koude rodekool en een stuk kip. Toen we dit op hadden gingen we weer naar ons appartement en daar heb ik dit verhaal getypt. En vanavond weer op tijd naar bed.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!