tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 20

6 uur en de wekker liep weer af. Na dat ik me weer gewassen had en wat had gegeten gingen we weer naar het bedrijf. Eenmaal aangekomen mocht ik eerst weer met de frees bezig, het zelfde als wat ik gisteren heb gedaan. Net voor de pauze had ik de boel af. Na de boel op te hebben geruimd was het dan dus ook echt pauze. Na de pauze mocht ik wat anders doen. Ik moest boutjes door gaatjes in een productje steken. De boutjes waren m4x 25 en daarop moest eerst een veer waaier. Toen dit er op zat moest ik het boutje met waaier in een gaatje in het productje stoppen en om te zorgen dat het boutje er niet uit viel moest ik aan de achterkant een rubber ringetje plaatsen zodat het boutje er niet uit zo vallen. In elk productje zaten 4 gaatjes en het was priegel werk met me grote handen. Na dat ik dat klaar had moest ik de producten inpakken in een soort schuim papier en in een doos stoppen. Net voor 1 uur had ik alles klaar en ben ik nog even bij hendry gaan kijken en hij had ook net alles klaar. om 1 uur gingen we weer eten in da kantine. Dit keer hadden we soep vooraf en daarna aardappels met een soort jus en een schnitzel en het was weer lekker. Toen we dit op hadden gingen we richting ons appartement. Eenmaal in ons appartement zijn we weer achter de laptop gaan zitten dingen opzoeken en even gamen. Tegen kwart over 4 zijn we vertokken naar het internaat om te eten. Dit keer hadden we daar een soort bladerdeeg gestoomd met spekjes en zuurkool en het smaakte weer goed maar ik kreeg niet alles op omdat het bladerdeeg nog al droog was. Een maal klaar zijn we via een omweg teug gelopen naar ons appartement wand hendry wou even kijken waar een bepaalde weg heen liep. Het wat verder om dan we dachten maar wel even leuk weer een andere roette. Eenmaal weer in ons appartement ben ik dit verhaaltje gaan typen en straks nog even gamen en dan weer vroeg naar bed.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!