tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 21

Het was weer 6 uur 's morgens en me wekker liep weer af. Nadat ik me had gewassen en had gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Vandaag mocht ik weer de hele dag frezen wat ik maandag ook al had gedaan. Het enige was dat ik tegen 11 uur een ander product kreeg waar wat af moest worden gefreesd. Het was een kuststof afdicht dopje waar een klein puntje op zat en die moest er af maar wel het zelfde principe als het andere product. Tegen 1 uur konden we eten in de bedrijfskantine. Dit keer hadden we soep vooraf en daarna een stuk kaas met paneermeel er over en aardappels met knoflooksaus en het smaakt weer goed nou die kaas was even wenen. Toen we dit op hadden gingen we richting ons appartement. Aanmaal aangekomen heb ik nog even gekeken of ik mail, daarna ben ik me gaan omkleden en vertrokken we richting het fitnesscentrum. Na afloop hadden we weer lekker gezweet, en toen we weer in ons appartement waren heb ik me eerst even gedoucht. Toen hendry ook klaar was met douchen zijn we weer vertrokken naar het internaat om te eten. Daar hadden we een soort brood met een stuk varkens vlees en jus en daarna een toetje en het smaakt weer goed. Toen we weer richting ons appartement liepen heb ik nog even een appeltje opgegeten voor de vitamientjes. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaal getypt. Straks nog even op msn en op het internet rondneuzen en dan weer vroeg naar bed.

Welterusten.

Reacties

Reacties

Annet

Hoi hoi,

Kun je het nog een beetje uithouden met mijn broertje?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!