tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 22

Vandaag was het weer 6 uur toen de wekker ging. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. ik moest als eerst producten meten met een schuifmaat om te kijken of ze aan de maten voldeden. Naar een half uur had ik dit af ik moet ik Hendry helpen met stempelen, wat we de 2de werkdag ook moesten doen. Tegen half 11 hadden we alles af en moesten we de producten die we hadden inpakken in dozen. Toen we dit afhadden tegen 12 uur moesten we nog even plakband van producten afhalen dit was in een half uurtje klaar en moesten we wachten tot het tijd was. Om één uur gingen we naar de kantine om te eten. Dit keer hadden we soep vooraf met daarna een soort brood en stuk vlees met een soort jus en het was het weer lekker. Toen we weer in ons appartement waren hebben eerst even gekeken of we mail hadden. Toen ik dat klaar had ben ik me gaan omkleden. Naar het omkleden ben ik gaan opruimen omdat Tana en Elena langs kwamen. Tegen 3 uur waren we met een dweil in het rond geweest, met de veger in het rond geweest. het aanrecht schoon gemaakt, kleding wat nog hing te drogen opgeruimd en dat was het wel zo ongeveer. Daarna moesten we onze vieze was en handdoeken bij elkaar pakken en naar het internaat brengen om dat het daar voor ons word gewassen. Eenmaal aangekomen in het internaat was mevrouw kootna al weg en moesten we iemand ander op zoeken. Naar hel wat gezoek vonden we eindelijk iemand die ons kon helpen naar heel wat hand en voet gebaren. Toen we dus eindelijk onze kleding hadden gedropt moesten we nog naar de lidl brood drinken en beleg kopen. Toen we eindelijk konden afrekenen gingen we weer richting ons appartement om onze bootschappen te droppen. Toen we er weer waren en onze spullen in de koelkast en in de kasten hadden staan hebben nog even achter de laptop gezeten. Tegen 5 uur gingen we al richting het internaat omdat Tana en Elena tegen 6 uur langs kwamen. eenmaal in het internaat kregen we brood met het beleg apart op een bord. Er was genoeg beleg op een bord voor een week, maar ik had honger dus alles op 3 boterhammen en dat was meer dan genoeg maar we lekker. Toen we weer richting ons appartement liepen was het lekker weer. Eenmaal weer aangekomen in ons appartement hebben we gewacht tot Tana en Elena er waren. Tegen kwart over 6 waren ze er dan en ben ik snel naar beneden gelopen om de deur open te doen omdat het knopje op onze intercom het niet doet. Toen ze binnen waren kregen we van Tana een soort koek en nog wat lekker. Van Elena kregen we een soort chocolade bol en een ander soort koekje. Naar dat ik hun een glas cola had gegeven hebben we het over het tripje gehad die we zaterdag gaan maken als het mooi weer is tenminste. Voor de rest hebben we gehad over hun reis naar Nederland en wat daar allemaal is te doen en ze hadden nog wat moois. Over 3 week komen een groep leerlingen uit Utrecht en daar mogen we dan ook bij zijn om als een tolk te fungeren. Tegen 8 uur waren ze klaar en gingen ze er van door en konden wij weer verder waar me mee bezig waren. Vanavond weer op tijd naar bed omdat we er weer vroeg uit moeten.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!