tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 23

Vandaag was het weer 6 uur toen de wekker ging. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. vandaag moesten we gaten in producten afplakken met plakband zodat ze niet dicht zouden gaan als de producten werden gespoten, en het was weer lekker saai. Tegen kwart over 9 hadden we alles af en mochten we wat anders gaan doen. Dit was als volgt producten waren gespoten stonden met een kant vast geplakt op karton. Deze producten moesten we van het karton af halen maar er bleven verf randjes en lijm restjes achter van de plakband achter op het product. Deze moesten we verwijderen met een mesje en dat ging niet zo heel snel en het was ook weer slaperig werk maar ja hoort er bij. Tegen 10 voor 1 hadden we alles klaar en mochten we al weer vast gaan eten. Dit keer hadden we soep vooraf en daarna aardappel broodjes met jus en een stuk vlees met zuurkool er in, het smaakte weer goed. Toen we weer in ons appartement waren hebben we even gekeken of we mail hadden en toen dat dit klaar was ben ik me gaan omkleden en zijn we tegen half 3 vertrokken richting het fitnesscentrum. Na een uur en een kwartier waren we klaar en hebben we ons omgekleed en zijn we weer vertrokken richting ons appartement. Eenmaal weer in ons appartement heb ik het verhaal getypt van donderdag omdat we gisteren niet op onze blog konden komen en dit verhaal. Als ik dit klaar heb ga ik me eerst even lekker douchen en dan gaan we daarna eten in ons restaurant goedkoop maar lekker. En wat ik de rest van de avond ga doen weet ik nog niet dat zie ik nog wel.

Maar ik wens iedereen een goeie nachtrust toe voor vanavond ik zal morgen vertellen over onze trip als het door gaat.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!