tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 24

Na te hebben uit geslapen tot 8 uur ben ik nog even gaan lezen. Om 9 uur kwam ik van bed en ben ik achter de laptop gaan zitten om een film te kijken en te eten. tegen kwart over 11 ben ik me gaan wassen en gaan omkleden. Tegen kwart voor 12 stonden we buiten voor ons appartement te wachten op Tana en Elena. Tana had haar zoontje ook mee genomen Tomas een klein jongetje die nog al verlegen was. We liepen eerst naar de bus station en daar moesten we 10 minuten wachten op de bus. Met de bus gingen we richting Plouznice maar onderweg stapten eerst nog 2 andere mensen in die ook met ons me gingen lopen en ze hadden 2 honden bij hun, kijk maar naar de foto's en filmpje. Toen we eindelijk in Plouznice waren gingen we eerst eten in een typisch Tsjechische kroeg/ restaurant. Ik had daar bonnensoep voor af en daarna een schnitzel met patat en het was een bord vol niet normaal. Toen we ons eten allemaal op hadden gingen we lopen het uizicht naar de top was geweldig kijk de foto's. de weg naar de top was stiel en behoorlijk glad maar wou best goed lukken. Ondertussen was ik nog even aan het spelen met de hond sneeuwballen gooien zodat die hond door 40cm sneeuw heen moest denderen en dit zag er leuk uit. Toen we boven waren gingen we eerst in de uitkijk toren kijken en het uitzicht was prachtig. Toen we klaar waren met kijken hebben we nog even in het restaurantje onder bij de uitkijk toren een kop koffie gehad. Toen we dit op hadden gingen we naar beneden. Dit keer namen we een ander roette omdat we bij de moeder van een van leraren langs moesten omdat die iets voor ons had gebakken. Deze roette was lastiger te lopen en ook stukken viezer, en het begon halverwege ook nog te regen niet hard maar toch. Toen we uit eindelijk bij de moeder waren die iets voor ons had gebakken kregen we en soort gebak maar wat er in zit in nog even afwachten. Toen we weer helemaal beneden moesten we nog even in een bushokje wachten op de man van Elena. Toen hij er was gingen Tana en haar zoon, Elena, Hendry en ik bij hem in de auto en de andere 2 met hun honden gingen lopend terug naar hun huis. Toen we weer bij ons appartement waren heb ik als eerst de foto's en filmpjes geupload. Toen ik dit klaar had ben ik dit verhaaltje gaan schrijven en wat we straks gaan doen wet ik nog niet maar ik vond het een mooie dag.

Dus kijk al mij foto's en het zegt genoeg.

Een prettige avond verder en alvast welterusten.

Reacties

Reacties

Tjade en Fini

Tjade we hebben de foto's bekeken en de video bekeken We hebben nu al zin om te komen.
Maar ja dan zal er wel geen sneeuw meer liggen. Een prachtige uitzicht hebben jullie daar gehad vandaag.
Leuk dat Tana en Elena met jullie mee zijn geweest.
Doe ze maar een keer de groeten van ons .
Groetje Paps en Mams en Karin en een poot van Figaro Mika en Chira.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!