tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 26

Om 6 uur liep me wekker weer af. Na te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. dit keer moest ik op de scheurafdeling. We hadden eerst producten dat als een klep moest dienen ergens in waar nog een ruig randje aan zat en nog een ophoging op zat en dit moest we er af halen met behulp van een schuur papietje. Tegen 12 uur hadden we alles af. Na een kwartier te hebben gewacht kregen we andere producten. Dit waren ook weer een soort kleppen maar wel een andere vorm en hier zaten ook allemaal ophogingen op en die moesten we er af schuren met een schuurmachine. Tegen 1 uur had ik er nog maar 4 af maar ging al wel snel volgens de chef. Om 1 uur gingen we eten in de kantine. Dit keer hadden we soep vooraf en daarna een soort brood met saus en een stuk varkens vlees en het smaakte weer goed. Eenmaal weer in ons appartement heb ik nog even gekeken of ik mail had en daar na ben ik me gaan omkleden. toen hendry ook klaar was zijn we vertrokken naar de sportcentrum. Na een uur te hebben gezweet zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Na dat ik me had gedoucht moesten we ook al weer weg naar het internaat om te eten. dit keer hadden we daar aardappelpuree met en gehaktbal en een toetje. Toen we dit op hadden zijn we eerst nog even naar de lidl geweest bootschapen doen brood en wc papier. Toen we dit hadden liepen we weer richting ons appartement en daar heb ik dit verhaaltje getypt. En vanavond weer vroeg naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!