tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 27

Het was weer 6 uur toen de wekker ging. Na me te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Vandaag moesten we eerst accuhouders controleren of dat er een bepaalde koperen staafje er wel aan zat. Als alles goed was konden we ze in een doos leggen. Toen we dit af hadden moesten we ringetjes meten met een meetinstallatie. Dit was wel mooi werk om te doen maar was al snel klaar helaas. Naar het meten hadden wel pauze wel wat later wand het meten liep iets uit maar dat maakt niks uit. Na de pauze moeste ik weer frezen het zelfde als wat ik vorige week ook moest doen allen ander producten en dit keer 10000 stuk, nu maar hopen dat het een grap is. Om 1 uur was het eindelijk tijd en gingen we in de kantine eten. dit keer hadden we soep vooraf en daarna rijst met en soort saus. Toen we klaar waren met eten zijn we weer naar ons appartement gegaan. Naar te hebben gekeken of we mail hadden en een paar dingen aan gezet te downloaden. Daarna ben ik me gaan omkleden en zijn we vertrokken om onze huur te gaan betalen. Na eerst te hebben gepind zijn we naar de eigenaar gegaan van dit appartement. Gelukkig was er ook nog iemand die Engels sprak, dat scheelde een hele hoop. Na dat we alles hadden afgerond kregen we nog weer extra handdoeken en beddengoed mee. Toen we dit eerst naar ons appartement hadden gebracht moesten we nog even weer de tas waar alles in zat terug brengen. Daarna gingen we door na het internaat om ons kleren weer op te halen. Maar we moesten ons haasten wand we liepen al achter op schema maar we waren nog op tijd. Mevrouw kootna was er weer niet maar een nadere vrouw heeft ons geholpen. Het mooiste was dat onze kleren al allemaal op waren gevouwen en dat maakte ons het weer makkelijker. Een maal weer terug in ons appartement heb ik even en glas water gedronken en alles opgeruimd. Toen hebben we nog even achter de laptop gezeten maar ons internet was weer heel sloom. Tegen half 4 gingen we nog even naar het centrum omdat ik nog een mp3 speler nodig was voor op het werk om wakker te blijven. Na een half uurtje had ik er een gevonden en het is een mooi ding. Toen we weer terug waren in ons appartement heb ik alles bekeken en muziek er op gezet en aan de lader gelegd. Tegen kwart over 5 gingen we naar het internaat om te eten. Daar hadden we aardappelbrood met jus en vlees en spinazie en het smaakt goed. Eenmaal klaar gingen we weer terug naar ons appartement en hadden we zo ongeveer 12 kilometer gelopen. Eenmaal weer achter de laptop ben ik dit verhaal gaan typen en vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!