tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 28

Het was weer 6 uur en me wekker liep weer af. Na te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. vandaag moest ik weer frezen het zelfde als gisteren en dat was alles. Het was nu wel aangenamer omdat ik een mp3 speler op had, dus had ik een beetje afleiding. Om 1 uur gingen we eten in de kantine. Dit keer hadden we soep vooraf en daarna een soort broodjes met saus en een stuk vlees. Toen we weer in ons appartement waren hebben we even gekeken of we mail hadden, maar dat wou niet omdat het internet weg was. Tegen kwart over 2 ben ik me gaan omkleden en zijn we naar het fitness centrum vertrokken. na een uur en een kwartier te hebben gezweet zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Na dat ik me gedoucht had is hendry zich gaan douchen en heb ik nog even achter de laptop gezeten een spel doen. Toen hendry ook klaar was zijn we weer vertrokken naar het internaat om te eten. daar hadden we stukjes vlees en weer een soort brood met saus en het smaakte weer goed. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaal getypt en vanavond weer op tijd naar bed omdat ik we morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!