tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 29

Het was weer 6 uur en me wekker liep weer af. Na te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Toen we er waren mochten we eerst meten kijken of producten aan de maat waren. Na aan half uur hadden we alles af en gingen we wat anders doen. Hendry heeft vandaag de hele dag gefreesd en ik moest eerst inpakken. Het inpakken had ik naar een half uurtje af. Daarna moest ik kunststof producten met en mesje na bewerken want er zaten nog kleine bramen aan. Hier ben ik tot 1 uur me bezig geweest. om 1 uur gingen we eten in de kantine. Dit keer hadden we soep vooraf en daarna hadden we brood met een sausje en een karbonade. Toen we weer in ons appartement waren hebben we hel even keken of we mail hadden en daarna zijn we vertrokken naar het internaat om onze kleding heen te brengen. Toen we dit daar heen hadden gebracht moesten we nog even pinnen omdat we ons appartement een maand vooruit moeten betalen. Na te hebben gepind zijn we naar de huisbaas gegaan, maar die was er niet. Er was wel iemand anders en die was zenuwachtig niet normaal, maar na dat hij had gebeld snapte hij het toch uiteindelijk en hebben we alles betaald. Eenmaal weer in ons appartement hebben we even gegamed. Tegen 3 uur was de schoonmaakster, en is alles goed schoongemaakt. Tegen 5 uur zijn we vertrokken naar het internaat om te eten. toen we daar waren hadden we een soort bolletje met spul er in en het vulde goed. Toen we dit op hadden gingen we weer terug naar ons appartement en heb ik dit verhaaltje getypt. Vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

Reacties

Paul en Grietje

Hoi hoi,

Hoe gaat het daar.
Bevalt het nog of willen jullie al weer naar huis.
Leuke filmpjes trouwens.

Groeten uit Emmer-Compascuum

Ger en Ina

Je vermaakt je daar nog prima zo te horen en te zien aan de foto's. Nog geen heimwee naar je zusje en je vriendinnetje? Maar volgens horens komen ze bij je op je verjaardag.

Groetjes uit Winschoten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!