tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 30

Het was weer 6 uur 's morgens en me wekker liep weer af. Na te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. vandaag moet ik weer de hele dag frezen, check me filmpje. Om 1 uur gingen we eten in de kantine, en dit keer hadden we soep vooraf met daarbij een kippenpoot en spaghetti. Eenmaal weer in ons appartement hebben we even achter de laptop gezeten en Tana gesmst om te zorgen dat we weer internet kregen wand ons internet was weg. Wat later bleek te komen dat we teveel aan het downloaden, en daar had het schoolnetwerk last van. daarom had de systeembeheerder ons er maar uitgegooid. Tegen kwart voor 4 hadden we eindelijk ons internet weer en konden we onze mail bekijken en het verhaal van gisteren toevoegen. Het downloaden doen we nu minder wand we hebben een limit ingesteld. Toen we alles weer op de regel hadden hebben we nog even gegamed. Tegen half 7 zijn we vertrokken naar ons restaurant in het dorp goedkoop en lekker. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt. Wat ik vanavond nog verder ga doen weet ik nog niet een beetje msnen denk ik of gamen. Ik wens iedereen een prettige avond toe en welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!