tjadeinjicin.reismee.nl

Weekend Dag 31 en Dag 32

Het is weer weekend. Zaterdag heb ik eerst uitgeslapen. Toen ik wakker was heb ik eerst nog even gelezen en daarna ben ik achter de laptop gaan zitten en heb ik gegeten en gedronken. Ik heb eerst van alles opgezocht op het internet en een Beetje op youtube gekeken, daarna ben ik nog even gaan gamen. Tegen 4 uur zijn we naar de lidl vertrokken om brood en drinken op te halen en eten voor zondag. Tegen kwart voor 5 waren we er weer en hebben we de bootschappen opgeruimd. Tegen half 7 uur ben ik me gaan douchen, toen ik klaar was is hendry zich gaan douchen. Tegen half 8 zijn we vertrokken naar de pizzeria om te eten en het smaakte weer goed. Daarna zijn we naar een kroeg vertrokken. het was en mooi kroegje ergens onder in een kelder van een woning. Het bier smaakt er goed en ze hadden er een tv hangen waar ze voetbal op hadden waar hendry weer heel blij mee was. Tegen kwart voor 10 zijn we vertrokken om even naar ons appartement te gaan wand ze hadden daar geen wc. Toen we dat hadden gedaan zijn we weer vertrokken om nog meer kroegen te bezoeken. Bij de eerst volgende kroeg waar we kwamen mochten we er niet meer in omdat die bijna dicht ging. Na wat verder te hebben gelopen kwamen we nog bij een andere kroeg uit waar we nog wel naar binnen mochten om een biertje te drinken. Maar wat blijkt nu alles is na 11 uur dicht, dus dat is wat anders dan in Nederland. Toen hebben we eerst maar een grote blok omgelopen kijken of er nog wel wat los was maar dat was niet zo alles was dicht helaas. Eenmaal weer in ons appartement hebben we nog even een stuk van een film gekeken en daarna zijn we gaan pitten.

Zondag heb ik ook eerst lekker uitgeslapen. Na dat ik wakker was heb ik eerst nog even gelezen en daarna ben ik achter de laptop gaan zitten op msn en zo. Na te hebben gegeten en te gedronken ben ik een spel gaan instaleren die ik binnen had. dit spel hebben hendry en ik een paar keer tegen elkaar gespeeld en dat was wel weer lagen. Voor e rest was het gewoon weer een zondag lekker niks doen. Tegen 7 uur ben ik begonnen met eten koken, rijst met roerbakgroenten en vlees en daarbij gyros en het smaakt goed. Na alles te hebben afgewassen ben ik weer achter de laptop gaan zitten om dit verhaal te typen. Vanavond ga ik weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten

.

Reacties

Reacties

Fini

Gelukkig ben je het koken nog niet verleerd.
Een keer wat anders dan uit eten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!