tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 33

Het was weer 6 's morgens en me wekker liep weer af. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Dit keer moet ik weer frezen maar gelukkig had ik alles om 12 uur af. Toen ik klaar was heb ik hendry nog even geholpen met inpakken van producten in een plastiek zaken. Dit hadden we om met opruimen er bij om 10 voor klaar en mochten we al vast gaan eten. met eten hadden we dit keer soep vooraf en daarna brood met en soort jus en vlees en het smaakte weer lekker. Toen we weer in ons appartement waren hebben we eerst even gekeken of we mail hadden, en daarna ben ik me gaan omkleden om te vertrekken naar de sport school. Na een uur en een kwartier te hebben gesport zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Eenmaal aangekomen ben ik me eerst gaan douchen en daarna hendry. Toen hij klaar was zijn we vertrokken naar het internaat om te eten. daar hadden brood met jus en rundvlees en het smaakt weer goed. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt. Vanavond weer vroeg naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!