tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 34

Het was weer 6 uur 's morgens en me wekker liep weer af. Naar me te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Vandaag moest ik stukjes kunststof van producten afknippen zodat hendry ze met een kolomboormachine verder uit kon boren. Toen we bijna alles klaar hadden, zag de werkplaatschef dat er spanen in de doos lagen tussen de producten en dat mocht niet. Ik moest alles weer uit de doos halen om de spanen er uit te zoeken. Naar een kwartier had ik alles klaar en kon ik hendry weer helpen. Tegen 12 uur hadden we alles af en moes ik met een mesje producten naar bewerken. Tegen half 1 was hendry ook klaar met zijn werk en kwam hij mij nog helpen. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine. We hadden soep vooraf en daarna aardappelen met vlees en een bakje sla met kool en zo maar het smaakte goed. Toen we weer in ons appartement waren hebben we even gekeken of we mail hadden gekregen. Toen dit klaar was ben ik me gaan omkleden en hendry ook omdat we onze kleren op moesten halen en nog langs de huisbaas moesten om en contract te teken. Toen we bij de huisbaas waren heeft een meisje ons geholpen die wel redelijk Egels kon. Het contract was in het Engels gelukkig anders hadden we hem ook niet getekend. In het contract stond gewoon het gebruikelijke, wat we moesten betalen per nachten tot wanneer we er zijnen dat we het huis heel moeten laten en dat we niks mogen verbouwen maar dat spreekt voor zich. Toen we dit klaar hadden zijn we vertrokken naar het internaat om onze kleren op te halen. Onze kleren lagen al opgevouwen klaar en konden we zo alles in onze tas doen. naar de persoon te hebben bedankt die ons heeft geholpen zijn we vertrokken naar ons appartement. Eenmaal weer in ons appartement hebben we nog even achter de laptop gezeten. Tegen kwart over 5 zijn we weer vertrokken naar het internaat om te eten. daar hadden we aardappels met jus en een spiesje met fis en paprika champignon en uien en het smaakte weer goed. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt. Vanavond ga ik weer vroeg naar bed omdat ik er morgen weer op tijd uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!