tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 35

Het was weer 6 uur 's morgens en me wekker liep weer af. Na te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Op het bedrijf moest we precies het zelfde doen als gisteren ook op die volgorde. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine. Dit keer hadden we soep vooraf en daarna rijst met jus en een kippenpoot. Toen we weer in ons appartement waren hebben we eerst even gekeken of we mail hadden. Toen dit klaar was ben ik me gaan omkleden om t gaan sporten. Hendry ging dit keer niet mee omdat hij en stukje wou lopen omdat hij een beetje last van zijn rug had. naar en uur en een kwartier te hebben gesport ben ik weer naar het appartement vertrokken. toen ik er weer was, was hendry er al weer en naar dat ik had gekeken of dat ik mail had ben ik me gaan douchen. Toen hendry ook klaar was met douchen zijn we weer vertrokken naar het internaat om te eten. dit keer hadden we brood met 2 knakworstjes dus daarna had ik nog honger. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt en vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!