tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 36

Het was weer 6 uur 's morgen en mijn wekker liep weer af. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. vandaag moesten we eerst afmaken waar we dinsdag en woensdag op het laatst ook al mee bezig waren. Na een uur hadden we dit klaar en mochten we anders doen, of het waren andere producten maar voor de rest het zelfde werk. Hier zijn we tot 1 uur mee bezig geweest. om 1 uur zijn we gaan eten in de kantine en dit keer hadden we soep vooraf en daarna aardappelen met jus en een stuk vlees. Toen we dit ophadden zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Naar dat we hadden gekeken of we mail hadden wat weer niet wou omdat onze internet het weer niet deed. Toen dat niet wou ben ik eerst maar even gaan gamen. Tegen kwart voor 3 ben ik me gaan omkleden om dat we onze kleren naar het internaat moest brengen zodat ze weer konden worden gewassen. Toen we dit klaar hadden ben ik nog even achter en extra sport broek gaan kopen. Na een half uur rond te hebben gelopen hadden we eindelijk een zaak die korte broeken had. Toen we dit hadden afgehandeld zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Naar nog even te hebben gegamed zijn we weer vertrokken naar internaat om te eten. vandaag hadden we aardappel puree met een soort groente burger. Toen we dit op hadden zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Toen we er weer waren hebben we even snel door ons appartement gelopen dingen opruimen omdat Tana en Elena langs kwamen. Tegen kwart over 6 waren ze om een paar dingen door te spreken en hoe het gaat met onze stage en zo. Tegen half 8 zijn ze weer vertrokken en heb ik dit verhaal getypt. Vanavond weer vroeg naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!