tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 37

Het was weer 6 uur en me weker liep weer af. Na te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Vandaag moest ik eerst weer verder met wat we gisteren ook moesten doen. Hendry mocht ondertussen met een spuitgietmachine bezig het zelfde werk als wat we voor een paar week geleden ook moesten doen. om het uur mochten we wisselen. Tegen 12 uur heb ik de laatste producten afgemaakt die ik met het mesje moest na bewerken. Toen ik dit af had kreeg ik nog weer een paar andere producten die ik moest nabewerken. Dit waren vrij grote producten wand er pasten maar 30 in een grote doos. Hendry kwam mij ook nog helpen tegen half 12 omdat de spuitgietmachine het niet goed deed. Tegen 10 voor 12 kwam Josef naar ons toe om te zeggen dat we mochten stoppen, en hij bleef ook nog even praten. Hij vroeg wat we in het weekend gingen doen en of het eten lekker was en zo en dat we over 2 week ander werk krijgen eindelijk. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine. Dit keer hadden we soep vooraf en daarna reis met lever en dat was me toch goor en droog maar ik heb wel heel wat opgegeten hoewel we dat niet hadden gekozen. Toen we weer in ons appartement waren hebben nog even gekeken of we mail hadden. Toen dit klaar was ben ik me gaan omkleden om naar de sportschool te gaan. Naar een uur en een kwartier te hebben gezweet zijn we weer terug gegaan naar ons appartement. Eenmaal weer in ons appartement zijn we even gaan gamen en op het internet gaan kijken naar van alles en nog wat. Tegen 7 uur is hendry zich gaan douchen en daarna ben ik me gaan douchen. Tegen 8 uur zijn we vertrokken naar ons restaurant om te eten. dit keer had ik daar een bier en vlees met schinken en ei met patat en het smaakt weer heerlijk en het is nog goedkoop ook nog. Toen we dit op hadden zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Eenmaal weer in ons appartement ben ik dit verhaaltje gaan schrijven. Vanavond weer lekker lang opblijven wand morgen kunnen we toch uitslapen. Alvast welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!