tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 38 en 39

Zaterdag heb ik eerst uitgeslapen. Toen ik wakker was ben ik eerst nog even gaan lezen. Daarna ben ik achter de laptop gaan zitten en heb ik wat gegeten en gedronken. Tegen half 4 zijn we naar de lidl gelopen om bootschapen te halen zoals brood drinken bier en eten voor zondag. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even gegamed en tegen half acht zijn we vertrokken naar de steakhous. Naar te hebben gegeten en te hebben gedronken zijn we weer vertrokken dit was half 10. we zijn eerst en ronde gaan lopen door jicin maar alles was al uitgestorven. We zijn opeen geven ogenblik naar het hoogste punt in jicin gelopen boven op een heuvel waar een klein torentje staat. Dit was wel mooi en het klimmen was link omdat het nog al donker was. Eenmaal boven was het uizicht prachtig en lekker stil. Hier hebben we een kwartier gestaan en daarna zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Tegen 11 uur waren we weer in ons appartement. Naar wat te hebben gedronken en een film te hebben gekeken zijn we gaan pitten.

Zondag heb ik ook eerst weer lekker uitgeslapen. Achter de laptop heb ik wat gegeten en wat gedronken. Voor de rest was het weer een echte zondag lekker niks doen. 's avond hebben we pizza gehad en het smaakte goed. Vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!