tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 40

Het was weer 6 uur 's morgens en me wekker liep weer af. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. vandaag moesten we weer allemaal nabewerking doen met een mesje en een tangetje. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine. Dit keer hadden we soep vooraf en daarna rijst met roerbakgroenten en stukjes vlees. Toen we dit op hadden zijn we nog even met meneer Beñes gepraat of we donderdag ook vrij konden krijgen en dat kon. We moeten deze dag vrij hebben omdat we de school moeten helpen wand er komen leerlingen uit utrecht. Daarna heb ik nog gevraag of dat ik ook vrij kon krijgen als me ouders komen en dat kon en ik mag ze maandag ook een rondleiding geven door het bedrijf. Toen dit klaar was zijn we weer naar ons appartement gegaan. Daar hebben we even op het internet gekeken en even gegamed. Tegen 5 uur ben ik me gaan omkleden omdat we naar het internaat moesten om te eten. tegen half 6 zijn we naar het internaat gelopen. Daar hadden we rijst en jus en kip en een toetje. Toen dit op was zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Naar even te hebben gegamed ben ik me gaan douchen en daarna ben ik dit verhaaltje gaan schrijven. Vanavond weer vroeg naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!