tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 41

Het was weer 6 uur 's morgen en me wekker liep weer af. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. vandaag mochten we om de beurt achter de spuitgietmachine. Ik was eerst aan de beurt en na een uur hendry. De producten waren dit keer niet heel goed er kwamen bijna evenveel slechten uit als goeie. Hendry moest eerst weer bezig met nabewerken van producten lange staven waar nog een klein beetje te veel kunststof aan zat. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine en dit keet hadden we soep vooraf en daarna aardappels met een vies sausje en twee eieren. Toen we dit op hadden we zijn we weer naar ons appartement gegaan, daar hebben we eerst even naar onze mail gekeken en daarna nog even gegamed. Tegen 3 uur zijn we naar het internaat vertrokken om onze kleren op te halen. Onze kleren lagen al weer schoon en droog klaar zo als gewoonlijk. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even op het internet gekeken. Tegen half 6 zijn we weer naar het internaat vertrokken om te eten. daar hadden we aardappels met zuurkool en gehakt en het smaakte goed. Toen we weg gingen hebben we nog even en klein rondje gelopen. Eenmaal weer in ons appartement heb ik dit verhaaltje getypt. Vanavond weer vroeg naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.