tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 42

Het was weer 6 uur 's morgens en me wekker liep weer af. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Ik moest eerst weer achter de spuitgietmachine om de laatste paar producten af te maken. Tegen kwart over 8 had ik alles klaar en ben ik hendry weer gaan helpen. Hendry had ondertussen ook nog met meneer Beñes gepraat, hij vertelde dat we donderdag en vrijdag vrij waren omdat er geen werk meer is en gaat deze afdeling dicht maar maandag konden we weer heen. Na dat hendry dat had verteld zijn we verder gegaan met nabewerken. Dit keer hadden we een soort rondjes waar in het midden wat uit moest worden gebroken en de kantjes moesten worden bij gesneden. Toen we bezig waren kwamen we er achter dat er hel veel fouten in zaten 3 kwart van alles was fout en kon worden weg gegooid. Toen we alles hadden uitgezocht en alle goeie hadden na bewerkt kregen we nog een paar van deze producten maar dezen waren allemaal wel goed. Toen we ook dit af hadden moesten we producten sorteren op links en rechts en dat was best wel weer saai. Nadat we dit ook af hadden kregen we nog een paar van die producten waar we eerst ook mee bezig waren en toen dit af was waren we klaar. om 1 uur gingen we eten in de kantine en dit keer kregen we soep vooraf en daarna aardappels met vis. Eenmaal weer in ons appartement hebben we even gekeken of we mail hadden, daarna ben ik me gaan omkleden om te gaan sporten. Na een uur en een kwartier te hebben gesport zijn we weer naar ons appartement gegaan en heeft hendry zich als eerst gedoucht. Nadat ik ook klaar was met douchen zijn we vertrokken naar het internaat om te eten. daar hadden we een soort brood en jus met ei er door en vlees en het smaakte goed. Toen we weer in ons appartement waren heb ik nog even op het internet rondgekeken en daarna dit verhaaltje getypt. Vanavond iets lager opblijven omdat we er morgen pas om 8 uur uit hoeven wand om kwart over 9 worden we opgehaald door iemand. Voor de rest wens ik iedereen een prettige avond toe en welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!