tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 44

Het was vandaag 8 uur voor ik er uit ging. Na te hebben gegeten en achter de laptop te hebben gezeten zijn we naar de school gegaan. We hebben van kwart over 9 tot 2 uur op school gezeten. we hebben het volgende gedaan we hebben eerst en kwartier met Tana en Elena gepraat over van alles en nog wat. Daarna hebben we weer met een cnc programma gewerkt, en ondanks dat het Tsjechisch was hebben we ons er goed mee gered. Tegen 12 uur zijn we naar een nadere leraar gegaan die ons wou proberen met en teken programma te werken dat ze hier gebruiken (pro ingeneer) en het was het slechtste teken programma wat ik ook heb gezien. Voor je één ding kunt doen moet je eerst honderd andere dingen aanklikken en dat slaat helemaal nergens op. De leraar zei dat ik goed egels kon maar het waren hooguit 3 woorden en daar begrepen we ook al niks van. toch ben ik van plan om ons project een keer te laten zien zodat hij een keer echt teken werk kan zien. Daarna zijn we weer naar ons appartement gegaan en daar hebben we wat gegeten en wat gedronken en hebben we even en paar dingen opgezocht op het internet. Tegen 7 uur zijn we weer vertrokken naar ons restaurant lekker en goedkoop. Daar had ik een schnitzel met groeten en patat en 2 potten bier en het smaakte goed. Tegen half 9 waren we weer in ons appartement. Daar heb ik dit verhaal geschreven en wat ik voor de rest van de avond ga doen weet ik nog niet. Maar ik wens iedereen een prettige dag verder en alvast welterusten.

Reacties

Reacties

Fini

Waarom heb je niet gelijk jullie tekenprogramma laten zien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!