tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 45/46

Zaterdag heb ik eerst lekker uitgeslapen. Ik heb achter mijn laptop gegeten en gedronken. Vandaag zijn we ook weer naar de lidl geweest om bootschapen te doen brood drinken en eten voor zondag. Tegen 8 uur 's avonds zijn we gaan eten in een restaurant. Ik had en steak met groeten en patat en 2 bier en het smaakte goed. Tegen 9 uur zijn we naar de kroeg gegaan waar we voor 2 week geleden werden uitgetrapt omdat ze om 11 dicht gaan. Het was een mooie kroeg en we kwamen nog aan de praat met een kerel die hier nu 6 jaar woont maar hij komt oorspronkelijk uit Engeland. Naar een uur te hebben gepraat en hel wat bier te hebben gehad zijn we nog even naar een andere kroeg gegaan. Deze kroeg was niet zo bijzonder maar we hebben er wel even één biertje gedronken. Tegen 12 uur zijn we weer naar ons appartement gegaan en hendry had ook genoeg op. Toen we binnen waren heb ik even een emmer naast hendry zijn bed gezet omdat het anders niet goed ging.

Zondag heb ik ook eerst lekker uitgeslapen. Ik heb weer gegeten en gedronken achter de laptop. Voor de rest was het gewoon een zondag lekker niks doen. tegen 6 uur heb ik weer eten gekookt vlees met rijst en andere dingen er door. Vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!