tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 47

Het was vandaag 6 uur 's morgens en me wekker liep af. Naar te hebben gegeten en te hebben gewassen zijn we naar het bedrijf vertrokken. vandaag moesten we eerst helpen dingen sorteren maar dat ging niet meer door. We moesten eert helpen op de spuitafdeling. We moesten producten op kartonen platen plakken zodat ze konden worden gespoten. We zijn hier tot 11 uur mee bezig geweest. daarna moesten we helpen op de schuurafdeling. We hadden producten waar nog allemaal randjes en zo aan zaten en die moesten we er af halen best kloten werk je doet per product ongeveer 20 minuten. Om 1 uur gingen we eten in de kantine en we hadden vandaag soep vooraf en daarna reist met van alles en nog wat er door en een bakje met groenten. Toen we weer in ons appartement waren hebben we even op het internet rond gekeken en gegamed. Tegen 5 uur zijn we vertrokken naar het internaat om te eten en daar hadden we vlees met een soort aardappel dingen en kool. Toen we weer in ons appartement waren ben ik nog even gaan gamen en daarna dit verhaal gaan typen. Vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten