tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 48

Het was weer 6 uur 's morgens en me wekker liep weer af. Naar te hebben gegeten en te hebben gewassen zijn we naar het bedrijf vertrokken. daar moesten we eerst de werkplaatschef helpen een paar dozen weg slepen en daarna moeten we weer naar de schuurafdeling. Daar hebben we tot 1 uur gezeten. het eten wat we vandaag kregen was soep vooraf en daarna reist met saus en 2 gehaktballetjes. Toen we weer in ons appartement waren hebben we even gekeken of we mail hadden en daarna heb ik nog even gegamed. Tegen 5 uur ben ik me gaan omkleden en zijn we naar het internaat gegaan om te eten. daar hadden we pizza en een toetje en het smaakte goed. Toen we weer in ons appartement waren heb ik nog even op msn met iemand een spelletje gedaan en daarna ben ik dit verhaaltje gaan schrijven. Vanavond niet zo hel vroeg naar bed omdat we morgen weer naar de school moeten om wat te leren tegen 8 uur.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!