tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 49

Het was vandaag 7 uur en me wekker liep af. Naar te hebben gegeten en te hebben gewassen zijn we naar de vak school gegaan om wat te leren. Toen we er waren heeft hij ons niet veel geleerd wat hij zei dat wist ik al dus was niet zo heel interessant. We waren er maar een uurtje en toen was het al weer klaar en zijn we naar ons appartement gegaan. Daar hebben we een paar dingen bekeken op inventor en hebben we wat dingen op gezocht op het internet. Tegen half 1 zijn we naar het bedrijf gelopen om daar te eten. daar hadden we soep vooraf en daarna een soort brood met en lekker sausje en een stukje vlees. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even op het internet gekeken en tegen haf 3 zijn we vertrokken naar de sportschool. Naar een uur en een kwartier zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Toen we weer in ons appartement waren heb ik me eerst gedoucht. Toen dat hendry ook klaar was met douchen zijn we vertrokken naar het internaat om te eten. daar hadden we ook weer een soort brood met jus en een stukje vlees. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt. Vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet. Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!