tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 50

Het was weer 6 uur 's morgen en mijn wekker liep weer af. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. vandaag moet ik de hele dag sorteren van producten die door elkaar zaten in dozen. Dit heb ik tot 1 uur gedaan. Tegen 1 uur ben ik gaan eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna aardappels met een soort grijze prut en ei. Daarna zijn we nog naar mr. Beñes gepraat en hebben we ons kraantje nog laten zien op de laptop en hij was er stil van. maar mr. Milano was wel een positief over ons kraantje, en nu afwachten of het heeft geholpen. Vanmiddag hebben we onze kleren naar het internaat gebracht zodat hun deze kunnen wassen. Daarna zijn we naar de lidl geweest om bootschapen te doen en daarmee hebben we er rekening gehouden dat het volgende week onze laatste week wel kan wezen als we geen ander werk krijg dat met onze opleiding te maken heeft. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog een achter de laptop gezeten. tegen half 6 zijn we vertrokken naar het internaat om te eten. daar hadden we aardappels met vissticks en een goor sausje. Toen we weg wouden waren de deuren al dicht wand het blijkt dat de deuren om 6 uur dicht gaan in het internaat. Maar naar dat iemand de deur weer had opengedaan konden we weg. Eenmaal weer in ons appartement heb ik even achter msn gezeten en daarna ben ik dit verhaaltje gaan schrijven. Vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

Reacties

Sjoerd

He hallo Tjade,

Nog steeds geweldig daar dus.
Lijkt me nog steeds leuk om daar eens te kijken.
Maar wat lees ik nu komen jullie misschien eerder terug.
Hebben ze daar geen passend werk.
Dat is wel jammer.

Nou sterkte daar nog even.

Groetjes,

Sjoerd Wind.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!