tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 54

Het was 6 uur 's morgens en me wekker liep af. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Eerst moesten we weer op de nabewerking maar daar waren we het niet mee eens, dus hebben we maar tegen Beñes gezegd dat we er nu echt flauw van waren. Blijkbaar hielp het wand ik het vandaag de hele dag op de teken kamer gezeten. daar heb ik mijn eerst mal getekend en dat was makelijker dan ik dacht, behalve dan dat alles in het Tsjechisch was. Maar we kregen al wel mee dat de crises hier ook hard toeslaat wand ze hebben het heel rustig. Om 1 uur zijn we gaan eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna een soort brood met zuurkool en jus en een stuk vlees. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even gekeken of we nog mail hadden. Tegen half 3 zijn we heen gegaan te sporten. Na een uur en een kwartier te hebben gesport zijn we weer naar ons appartement gegaan. Toen dat ik klaar was met douchen is hendry zich gaan douchen. Tegen half 6 zijn we vertrokken naar het internaat om te eten, en daar hadden we aardappels met ui en mosterd en twee hele kleine gehaktballetjes. Naar het eten zijn we nog naar de lidl geweest om bootschapen te doen zoals brood en andere dingen. Toen we weer thuis waren heb ik nog even op msn gezeten en daarna ben ik dit verhaaltje gaan typen. Vanavond weer vroeg naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!