tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 55

Het was weer 6 uur 's morgen en mijn wekker liep weer af. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. vandaag moest ik weer op de teken kamer en dat bevalt me goed. Ik moest vandaag samen met iemand een paar machines in meten in op tekening zetten. Hier zijn we tot 11 me bezig geweest en was leuk werk. Na 11 uur mocht ik het teken programma uit proberen. Wat nog niet zo makkelijk was omdat alles in het Tsjechisch is maar ik red me er mee. Tegen 1 gingen we eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna een soort Italiaanse paste met 2 gehaktballetjes. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even gekeken of we mail hadden. Tegen 3 uur zijn we naar buiten gegaan om te pinnen wand we moesten ons appartement betalen. Toen hendry wou pinnen kon dat om een en of andere reden niet maar ik kon gelukkig wel pinnen. We zijn eerst weer naar ons appartement gegaan of hij nog wel genoeg geld op zijn rekening had staan maar dat was wel zo. Maar wat bleek nou hij kon maar max 13000 kroon pinnen. Na dat alles klaar was konden we alles betalen. Toen dit klaar was hebben we onze kleding opgehaald en daarna zijn we weer naar ons appartement vertrokken. in ons appartement hebben we eerst onze kleren opgevouwen en netjes opgeborgen. Daarna hebben we nog heel even achter de laptop gezeten en toen moesten we al weer naar het internaat om te eten. daar hadden we een soort brood met een stukje vlees en saus. Terug weg hebben we nog even een stukje langer gelopen wand het weer word nu echt goed. Toen we weer in ons appartement waren heb ik eerst nog even op msn gekeken en daarna ben ik dit verhaaltje gaan schrijven. Vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

Reacties

Lammert en Ina Tolhuis.

Hey Tjade.
Hoe ist. Volgens de verhalen gaat het prima. Vanmorgen bij je mam op de koffie geweest en natuurlijk ook even over jou gepraat. Fijn dat je nu dat kunt doen op je stage wat je doel is. Zo zie je maar weer, de aanhouder wint altijd.
Super trouwens die giga wandeling, stoer hoor. Dat was vast genieten
Veel succes verder en we horen wel weer.
Groeten uit Kopstukken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!