tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 56

Het was weer 6 uur 's morgens en me wekker liep weer af. Naar te hebben gegeten en te hebben gewassen zijn we naar het bedrijf vertrokken. daar mocht ik weer op de teken kamer en dat bevalt me nog steeds goed. Ik moet weer bezig met een mal en zodra ik een paar plaatjes heb komen ze op me blog te staan. Tegen 1 uur gingen we eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna hadden we een soort brood en met jus en een stuk vlees. Eenmaal thuis zijn we even gaan kijken of we mail hadden. Tegen half 3 ben ik me spullen gaan pakken voor fitness. Naar een uur en een kwartier te hebben gesport zijn we weer naar ons appartement gegaan waar hendry zich eerst heeft gedoucht en daarna ik. Toen ik klaar was zijn we ook drek vertrokken naar het internaat om te eten, en daar hadden we aardappel brood met jus en een klein stukje vlees. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt. Vanavond niet zo vroeg naar bed omdat ik er morgen pas om 7 uur uit moet omdat we morgen naar Praag gaan.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!