tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 61

Het was 6 uur 's morgens toen me weker af ging. Naar te hebben gedoucht en te hebben gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Daar heb ik weer op de teken kamer gezeten, en de plaatjes komen er snel aan. Tegen 1 uur gingen we eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna een soort brood met rode saus en een stuk vlees. Toen we weer in ons appartement waren hebben we even gekeken of we mail hadden, en ben ik me gaan omkleden om naar de sportschool te gaan. Tegen half 3 kwart voor 3 liepen we heen. Naar een uur en een kwartier te hebben gesport zijn we weer naar ons appartement gegaan. Eenmaal aangekomen ben ik me gaan douchen. Toen ik klaar was met douchen heb ik eerst even weer me bed verschoond eerst me matras omgedraaid en zo dus zal vannacht weer lekker slapen. Ondertussen is hendry zich gaan douchen. Toen hendry ook klaar was zijn we vertrokken naar het internaat om te eten. Daar hadden we aardappels met vlees en rode bieten die niet heb opgegeten maar heb vervloekt omdat ze tegen me vlees aan lagen. Eenmaal weer buiten hebben we nog even een stuk gelopen en daarna zijn we weer naar ons appartement gegaan. In het appartement het ik dit verhaaltje getypt. Vanavond weer vroeg naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!