tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 62

Het was vanmorgen weer 6 uur toen me wekker af liep. Naar te hebben gegeten in te hebben gewassen zijn we vertrokken naar het bedrijf. Daar heb ik weer op de teken kamer gezeten mallen maken. Het is niet zo druk op het werk waardoor wij het niet echt druk hebben. Er staan ook wat plaatjes van een mal die ik heb gemaakt op mijn site bij foto's. Tegen 1 uur zijn we gaan eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna hadden we iets wat op lasagne leek maar dan met heel veel blader deeg en heel weinig andere dingen waardoor het nog al droog was. Toen we weer in ons appartement waren heb ik snel me haar gedaan en daarna zijn we vertrokken naar de school waar we voor een klas wat moesten vertellen over Nederland in het Engels. Dit verliep goed maar zoveel hadden we niet te zeggen en ze hadden ook niet veel te vragen. Toen we tegen 4 uur weer naar buiten liepen hebben we even een terrasje gepakt en even een pot bier gedronken. Tegen half zes zijn we vertrokken naar het internaat om te eten. daar hadden we een soort brood en jus en twee hele kleine stukjes vlees. Toen we alles op hadden zijn we nog even naar de lidl geweest om een pot pasta op te halen wand dat was op. Terug weg hebben we nog even op een bankje gezeten mensen kijken en er kwamen mooie exemplaren langs. Tegen half 7 zijn we terug gelopen naar ons appartement en daar heb ik dit verhaaltje getypt. Vanavond weer vroeg naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!