tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 63

Het was weer 6 uur 's morgens en me wekker liep af. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we vertrokken naar het bedrijf. Daar heb ik weer in de teken kamer gezeten. tegen één uur zijn we gaan eten in de kantine en daar hadden we soep vooraf en daarna reist met saus en een uitgeholde paprika met gehakt er in. Toen we weer in ons appartement waren hebben we even gekeken of we mail hadden en daarna hebben we de kleren bij elkaar gepakt en hebben we deze naar het internaat gebracht. Daarna hebben we nog even op een terrasje gezeten even wat drinken. Tegen 4 uur liepen we weer naar ons appartement, daar hebben we nog even dingen opgezocht op het internet en tegen half 6 zijn we een pizza gaan eten in het dorp. Tegen half 7 waren we er weer omdat Elena nog even lang kwam wat dingen zeggen en vragen. We gaan zaterdag dus met haar en haar man en dochter naar een kasteel en daar krijgen we een rondleiding en maandagmiddag mogen we bij hun thuis komen koffie drinken. Het belooft dus weer een mooi weekend te worden. Vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.