tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 64, 65, 66 en 67

Donderdag liep me wekker om 6 uur af. Naar te hebben gegeten en te hebben gewassen zijn we vertrokken naar het bedrijf. Daar mocht ik weer op de teken kamer zitten. Daar ben ik weer bezig geweest met een mal. Deze mal was niet zo moeilijk omdat het maar een klein product was. Toen ik deze mal klaar had heb ik er werktekeningen van gemaakt en die heb ik toen uitgeprint. Toen het 1 uur was hadden we weekend en hebben we eerst even gegeten in de kantine. We hadden soep vooraf en daarna we aardappels met jus en vlees. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even gekeken of we mail hadden en daarna hebben we ons kleren bij elkaar gepakt en zijn we gaan sporten. Naar één uur en een kwartier zijn we ons weer gaan omkleden en zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Naar dat we ons hadden gedoucht zijn we naar ons restaurant gegaan om te eten. het eten was er weer heerlijk en kost bijna niks. Toen we dit op hadden zijn we weer vertrokken naar ons appartement en daar heb ik nog even op msn gekeken en nog even en spel gedaan.

Vrijdag heb ik eerst lekker uitgeslapen tot 8 uur of zo. Naar dat ik had gegeten ben ik even achter de laptop gaan zitten. Tegen 2 uur is hendry een stuk gaan lopen en ben ik Jicin in gegaan wand daar hadden ze markt. Deze markt was niet echt groot maar was wel wat te zien. Ik ben halverwege nog even op en terrasje gaan zitten om mensen te kijken en er komt wat langs lopen. Naar en half uur ben ik weer verder gaan lopen. Ik heb toen ongeveer nog een uur rond gelopen en daarna ben ik weer vertrokken naar ons appartement. Daar heb ik nog even op msn gekeken en wachten tot hendry er weer was. Tegen 8 uur zijn we weer gaan eten in ons restaurant goedkoop en lekker. 's Avonds lag hendry vroeg op bed wand die was dood op van het lopen. Ik heb toen nog even en film gekeken.

Zaterdag er vroeg uit omdat we een samen met Elena en haar man en dochter een rondleiding zouden krijgen in een slot. Tegen half 10 waren ze er en zijn we met de auto heen gereden. Naar 15 minuten rijden stonden we op de parkeerplaats, vandaar konden we het heuveltje omhoog klimmen en dat was nog hoger dan ik dacht. Eerst moesten we even wachten tot de eerst groep verder weg was en daarna konden wij. He hebben alle kamers gehad en het lijkt van binnen groter dan ik eerst had verwacht. Bij elk vertrek werd ons wat verteld en het was best interessant om te horen. We zijn zelfs nog in een vertrek geweest waar ander bezoekers niet mochten komen omdat Elena haar dochter daar heeft gewerkt. Om in dit vertrek te komen moesten we bij een hel smal trappetje omhoog met een heel laag plafon waar ik dus dubbel gebogen omhoog moest. Dit vertrek was de zolder van het slot en het was mooi om te zien hoe ze het dak hebben in elkaar hadden gezet. Toen we klaar waren met onze rondleiding hebben we nog even buiten gewacht. Toen we buitenwaren ging ook net het luchtalarm af en gingen we heel wat brandweer auto's en politie auto's met loeiende sirenes ergs heen, maar we weten niet er nou is gebeurt. We zijn ook nog even naar een kasteel geweest iets verder op daar zijn we even omheen gelopen en het zag er heel mooi uit. Naar daar nog even een half uur rond te hebben gelopen en foto's te hebben gemaakt zijn we weer vertrokken naar het ander dorpje waar het slot ook stond. Daar hebben we gegeten en het smaakte heel goed. Ik had een Mexicaans gegrild vlees met patat en wat groente en een glas bier. Daarna zijn we nog even een ijsje gaan halen, een citroen ijsje en het smaakte goed. Toen we weer terug reden hebben ze ons weer afgezet bij ons appartement en hebben we hun heel vriendelijk bedankt wand het was een mooie dag. De rest van de dag hebben we niet zo hel veel gedaan een beetje op het internet gekeken en zo. Tegen half 8 zijn we richting de Mexicaan gegaan om te eten maar toen we er waren bleek dat alles vol was. Daarna hebben we maar besloten dat het de steak house zou worden waar ze ook heerlijk eten hebben. Eenmaal aangekomen hebben we ons een glas bier besteld en eten. ik had kipfilet met ham kaas en perzik en van die kwart gefrituurde aardappels. In de tijd dat we nog op ons eten moesten wachten was er weer genoeg te zien. Voor ons zaten 2 homo's wijn te drinkendie het iets te duidelijk lieten merken maar ja dat mag. Voor de rest zaten er 3 mannen aan de bar waarvan en zo dronken was dat hij al op de bar lag te slapen, en dat om half 9. naar dat de andere 2 manen hem mee naar buiten hadden gesleept kregen we ook ons eten en het was heerlijk. Naar dat we ons eten op hadden hebben we nog even wat gedronken. Toen we dit op hadden zijn we weer vertrokken naar ons appartement en daar hebben we nog even film gekeken.

Zondag heb ik eerst weer lekker uitgeslapen. Het was vandaag echt weer en dag van lekker niks doen, lekker lui wezen en zo. Ik heb dit verhaal vandaag nog wel getypt om dat het toch nog moest gebeuren. Vanavond eten we pizza denk ik en als het anders word horen jullie het wel. Vanavond lekker op tijd naar bed omdat we er morgen vroeg uit willen, omdat we een fiets willen huren en dan even een stuk willen gaan fietsen.

Ik wens iedereen een prettige dag verder en prettige paasdagen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!