tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 68 en 69

Maandag ging me wekker om half 8. naar te hebben gegeten en te hebben gewassen zijn we om half 9 het dorp in gegaan omdat wel fietsen wouden huren. Maar later bleek dat echt alles dicht is hier zo niet normaal. Daarom hebben we nog maar een uur op een bankje gezeten naar mensen kijken en met het lekkere weer wou dat best. Daarna zijn we weer naar ons appartement gegaan en hebben we nog even achter de laptop gezeten. tegen half 12 zijn we weer het dorp in gegaan omdat we even een bak koffie wouden hebben. Toen we op een terrasje zaten en na en uur nog niet werden geholpen omdat ze hier nog heel rustig zijn, zijn we maar weg gegaan. We zijn toen even naar de pizzeria gegaan en hebben we daar even wat gedronken en snel even wat tussen door gegeten. Tegen kwart over 2 zijn we weer naar ons appartement gegaan om ons even op te frissen wand tegen kwart voor 3 zou Tana hier zijn en zouden we naar het huis van Elena gaan om koffie te drinken. Toen we bij Elena waren zijn we maar direct aan de bier gegaan wand voor koffie was het te warm. We hebben het over van alles gehad school en wat we allemaal deden in het weekend en zo was heel gezellig. Tegen 5 uur zijn we nog even naar een uitkijk toren gelopen op een heuvel dicht bij. Het uitzicht was geweldig en het was lekker warm je kon er zo een paar uur zitten. Maar naar een kwartier gingen we weer terug. Tana ging terug naar haar eigen huis en Elena ook en wij natuurlijk ook. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even een paar dingen op gezocht op het internet en hebben we nog even gegamed. 's Avond weer vroeg op bed omdat we de volgende dag er weer vroeg uit moesten voor stage.

Dinsdag om 6 uur liep me wekker af. Naar te hebben gewassen en te hebben gegeten zijn we naar het bedrijf vertrokken. Vandaag mocht ik weer op de teken kamer, maar er was bijna niks te doen. naar wat te dingen te hebben uitgeprobeerde met het teken programma ben ik nog even naar hendry gelopen omdat hij met zijn begeleider aan het frezen waren. Ze waren bezig met een mal aan het frezen uit kunststof om, en het was ook direct om te kijken of alles wou met de klemmen. Toen hij op het laatst nog met een hele dunne en lange frees bij de kantjes moest knapte de frees. We hebben niet gezien of het nog gelukt is omdat we moesten eten omdat we vandaag nog een paar dingen moesten doen. in de kantine hadden we soep vooraf en daarna en soort brood met saus en een stuk vlees met een ei er in. Toen we weer in ons appartement waren hebben we eerst even heel snel de dikste troep opgeruimd en zo. Tegen 2 uur liepen we naar de huisbaas omdat hij ons een ander appartement wou laten zien, en we hadden van daag afgesproken maar komen we daar blijkt dat hij in Praag zit en hebben we afgesproken op donderdag. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even gegamed en tegen 3 kwam de schoonmaakster lang. Die is een uur geweest en is daarna weer vertrokken. tegen kwart over 5 zijn we vertrokken naar het internaat om te eten. daar hadden we brood met en bord vol broodbeleg wat wel goed smaakte. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt en vanavond weer op tijd naar bed omdat ik er morgen weer vroeg uit moet.

Welterusten.