tjadeinjicin.reismee.nl

Dag 70

Donderdag liep me wekker om 6 uur af. Naar te hebben gegeten en te hebben gewassen zijn we vertrokken naar het bedrijf. Daar mocht ik weer op de teken kamer zitten. Daar heb ik vandaag me gekeken hoe hij en mal maakt en dat was wel interessant. Tegen 11 uur moesten we even mee lopen wand we kregen te horen dat we morgen met ons eigen project bezig mogen op onze eigen laptop. Het is het de bedoeling dat we een soort opvang bak maken voor in een draaibank zodat alle spannen kunnen worden opgezogen. Toen het 1 uur was hebben we gegeten in de kantine. We hadden soep vooraf en daarna we aardappels met jus en kip. Toen we weer in ons appartement waren hebben we nog even gekeken of we mail hadden en daarna hebben we ons kleren bij elkaar gepakt en zijn we gaan sporten. Naar één uur en een kwartier zijn we ons weer gaan omkleden en zijn we weer vertrokken naar ons appartement. Naar dat we ons hadden gedoucht zijn we naar het internaat gegaan om te eten. daar hadden we weer een soort aardappel brood en stukjes vlees in jus. Daarna zijn we nog even naar de lidl gegaan om wat spullen te kopen. Toen we weer in ons appartement waren heb ik dit verhaaltje getypt en daarna ga ik nog even gamen of zo. Vanavond weer vroeg op bed omdat ik er morgen weer op tijd uit moet.

Welterusten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!